Bouwjaar | 02-04-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.408 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.408 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Puur Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dick Flemmingstraat 17 |
Postcode | 5161 CA |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15248264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pureoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Auto rijdt en schakelt perfect.
Distrubitieriem 2023 vervangen.
Renault Scenic 2.0-16V|AUTOMAAT|AIRCO|
- Kenteken: 76-NX-PL
- Merk: Renault
- Model: Scenic
- APK tot: 15-01-2025
- Tellerstand: 271408 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: F4R 17
- Vermogen: 99 kW / 135pk
- Ledig gewicht: 1385 kg
- Max. trekgewicht: 1250 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 426 cm
- Hoogte: 1620 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Mistlampen voor
- Trekhaak
Interieur
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Elektronische remkrachtverdeling
Puur Autobedrijf
Dick Flemmingstraat 17
5161CA Sprang-Capelle
+31 6 15248264
info@puurautobedrijf.nl
www.pureoccasions.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.