Renault Scenic 2.0-16V Tech Line AUTOMAAT TREKHAAK APK 12-2024

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-02-2007
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.694 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Scenic 2.0-16V Tech Line AUTOMAAT TREKHAAK APK 12-2024


€ 1.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2007
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.694 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Bas
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Albert Einsteinstraat 4
Postcode 7442 DK
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 612815 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobas.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2006 - apr. 2009

Technische informatie
Koppel: 191 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Ingeruild goed rijdende Renault. Inruil niet mogelijk. Handel/Export zonder garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Nieuw!!!

Proefrit, aflevering en inruil van uw eigen auto aan huis mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Scenic | Een begeerlijk concept

De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!

Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept

De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.

Plus

  • zeer ruim, ook achterin
  • (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw

Min

  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.

Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.

De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.

Deel deze advertentie