Renault Scenic 1.6-16V Privilège Comfort clima cruise navi pano dak

€ 1.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-01-2009
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.878 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Scenic 1.6-16V Privilège Comfort clima cruise navi pano dak


€ 1.999,-

Algemeen

Bouwjaar 14-01-2009
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.878 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Zuidwolde
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsweg 2
Postcode 7921 JR
Plaats Zuidwolde Dr
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 356687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocenterzuidwolde.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2003 - feb. 2005

Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 5

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

rijdt en schakelt goed
boekjes erbij
nap pas erbij
1 sleutel
geen afleverkosten
inruil mogelijk
whatsapp nummer 0626053162

U hebt meer dan genoeg bewegingsvrijheid in deze Renault Scénic uit 2009. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Fun en functie wordt samengebracht in het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn met startonderbreker, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

In de Renault Scénic heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een foute bandenspanning kan zorgen voor gevaarlijke situaties. Deze Renault Scénic is daarom voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem.

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Bel nu voor een afspraak e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Scenic | Een begeerlijk concept

De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!

Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept

De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.

Plus

  • zeer ruim, ook achterin
  • (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw

Min

  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.

Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.

De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.

Deel deze advertentie