Bouwjaar | 09-07-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.763 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
€ 1.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.763 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ennik Autobedrijf |
Contactpersoon | Jorn Ennik |
Adres | Hearekeunst 19 |
Postcode | 8711 HE |
Plaats | Workum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55158187 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ennikautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Als u veel langs de weg zit voor de zaak, stelt u uiteraard de nodige eisen aan uw zakenauto. Deze maakt ze allemaal waar. Deze auto is uitgerust met een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. De uitrusting van deze Renault is met keyless entry, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.
Met vriendelijke groet,
Jorn Ennik
Ennik autobedrijf - Audi en VW specialist.
Ennik Autobedrijf is in 2007 opgericht door Jorn Ennik. Hij heeft inmiddels 16 jaar ervaring in de autobranche. Jorn werkte jaren als werkplaatschef in een garage en is technisch specialist Audi en Volkswagen. Ook is hij APK keurmeester en aircospecialist met een STEK erkenning.
Ennik Autobedrijf heeft in de loop der jaren menigeen van dienst kunnen zijn met technische en aankoop adviezen en het leveren van een Volkswagen Polo tot een Audi A8. Ennik Autobedrijf is een brede handelsonderneming waar u ook terecht kunt voor bijvoorbeeld boten en jetski's.
Bent u op zoek
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.