Bouwjaar | 14-03-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 341.142 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 341.142 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Marco Schuyt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Mossel 4 |
Postcode | 1723 HZ |
Plaats | Noord-Scharwoude |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 453558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marcoschuyt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2002
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 172 x 168 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Vijf deuren bieden ruim toegang tot deze riante gezinsauto, deze Renault Scénic uit 2003 heeft 341142 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer warmtewerend glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. De uitrusting van deze Renault is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.
Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's staan geadverteerd voor meeneemprijzen, en worden afgeleverd met APK.
Inruil auto, boot, motor, brommer enz... mogelijk
Altijd 50 occasions op voorraad!
Wij zijn inmiddels al meer dan 20 jaar een begrip in tweedehands en nieuwe auto's!
Tevens doen wij onderhoud en reparaties.
Garage Marco Schuyt
De mossel 4
1723 HZ Noord-Scharwoude
0226-453558 - 06-25181812
Aan de getoonde informatie op deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.