Bouwjaar | 09-10-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.002 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 4.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.002 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Krimpen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 3 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42507399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotivekrimpen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.894 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Renault Scénic komt uit 2010, werd geleverd van 01-04-2009 tot 31-12-2011 en kostte toen € 28.635,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1397 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,3 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De APK is geldig tot 31-10-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
- Wij berekenen geen afleverkosten
- Wij kunnen uw nieuwe auto kosteloos tenaamstellen
- Wij kunnen uw oude (inruil) auto kosteloos vrijwaren
- Inruil behoort tot de mogelijkheden
- Financiering / zakelijke lease kunnen wij voor u verzorgen
- Wij hebben flexibele openingstijden, 7 dagen per week en ook in de avonden.
Inruil is mogelijk, stuur ons een email of WhatsApp met foto's van uw auto, kenteken en prijsindicatie wat u verwacht voor uw auto
Al onze auto's zijn voor de verkoop helemaal nagelopen en rijklaargemaakt. De auto's worden geheel gereinigd afgeleverd zowel interieur als exterieur.
Als u verder nog vragen heeft kunt u ons altijd bellen op 06-57201961
Wij heten u van harte welkom bij ons in de showroom!
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.