Bouwjaar | 01-01-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.371 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.371 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Vossenbrink |
Contactpersoon | Robert en Michiel Börgeling |
Adres | Vossenbrinkweg 3 |
Postcode | 7491 DA |
Plaats | Delden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 3762555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vossenbrink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze nette en schadevrije Renault Scenic 1.3 TCe Intens is een goed onderhouden auto van de 2e eigenaar met 47.000 echte kilometers! De auto is voorzien van alle Sleutels, Boekjes en de Nationale Autopas (RDW Tellerkaart)! Wij adverteren met eerlijke en duidelijke prijzen! Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid kunnen aan deze advertentie geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.