Bouwjaar | 07-01-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.782 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.782 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Geldrops Occasion Centrum B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hulst 85H |
Postcode | 5662 TD |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2801752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gocgeldrop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 178 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.795 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 645 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
- Climat control
- Trekhaak
- 4 electrische ramen
- Centrale deurvergrendeling
- Panoramadak
- Distributierien vervangen (2017 zie foto)
- Dakdragers
Innovatie en elegantie. Dat is wat ze bij Renault bedoelen met 'Drive for change'. De benzinemotor levert uitstekende prestaties. In deze auto profiteert u onder andere ook van: aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. Met verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, buitentemperatuurmeter en bagage afdekhoes is deze Renault helemaal compleet.
De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.
= Meer informatie =
Modelreeks: jan 2006 - aug 2009
GVW: 1.795 kg
Emissieklasse: Euro 4
Aantal eigenaren: 2
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Geldrops Occasion Centrum, het adres voor betaalbare occasions.
Openingstijden; Maandag tm Vrijdag van 09.00 tot 17.00 Zaterdag van 09.00 tot 14.00
Buiten de openingstijden telefonisch bereikbaar!!
Kijk voor al onze occasions op GOCGELDROP.NL
Kijk voor meer informatie op onze website of bel 040-2801752. Of mail ons op INFO@GOCGELDROP.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!