Bouwjaar | 07-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.025 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
€ 30.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.025 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Oortman |
Contactpersoon | De heer A.M.M. Oortman |
Adres | Gronausestraat 294 |
Postcode | 7581 PZ |
Plaats | Losser |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5384252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 13514954 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | tonnyoortman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 67 kW (91 PK)
Vermogen elektromotor(en): 74 kW (101 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.578 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 2.131 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 10 kWh, Type LMO
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,6 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK bij aflevering, Schoonmaken interieur en exterieur, Tenaamstelling, Vloeistoffencontrole, Vrijwaren inruilauto, Wettelijke garantietermijn 12 maanden
Stijlvolle vormgeving en comfortabele luxe, dat is de aantrekkingskracht van een Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De sportstoelen geven het interieur van deze Mégane Estate een super strakke en sportieve uitstraling. Je wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Alle audiofuncties zitten onder je vingertoppen door de audiobediening op het stuur. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. De auto neemt je werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten en de adaptive cruise control zorgt automatisch voor de juiste afstand tot jpuw voorligger. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Met de keyless start hoef je alleen de elektronische token op zak te hebben om in te stapp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!