Bouwjaar | 14-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.959 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 3.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.959 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Van Beek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oppen Swolle 26 |
Postcode | 8325 PG |
Plaats | Vollenhove |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 246462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanbeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.842 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Deze Renault Mégane Estate komt uit 2011, werd geleverd van 01-04-2010 tot 31-03-2012 en kostte toen € 29.085,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 1461 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,2 liter per 100 km en hij weegt 1260 kg. De APK is geldig tot 14-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 408,67 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gevestigd tussen Vollenhove en Zwartsluis aan de N331 (Oppen Swolle 26).
Voor meer informatie over onze occasions kijk op www.autovanbeek.nl (Altijd ongeveer 100 occasions op voorraad)
Typ,- en specificatiefouten zijn voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!