Bouwjaar | 14-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 378.526 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 378.526 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOMOTIVE DIJKMAN |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe havenweg 51G 51 |
Postcode | 1216 BL |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22863066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotive-dijkman.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.283 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 1.864 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
GRAAG BELLEN BETER DAN MAILEN, OF STUUR WHATSAPP GRAAG, KOM LANGS KOFFIE STAAT KLAAR.
INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELS PRIJS!
NL: Graag vooraf bellen voor bezichtiging en/of vragen Op mail reageren wij niet!
EN: Please call in advance for viewing and / or questions We do not respond by mail!
BS: Kao i pozvati pred za gledanje i / ili pitanja Na mail mi ne reagiraju!
PL: Jak zadzwonic z wyprzedzeniem do ogladania i / lub pytania Na maila nie reaguja!
website:
www.automotive-dijkman.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!