Bouwjaar | 21-01-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 354.021 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 354.021 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koekkoek Auto's VOF |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blokdrukweg 5a |
Postcode | 4104 BD |
Plaats | Culemborg |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28347200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koekkoekautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2009 - mrt. 2012
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 657 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Goed rijdende Renault Mégane Estate uit
2010. Deze benzinemotor heeft een distributie-
ketting. Daarnaast schakelt deze auto nog
zoals die dat hoort te doen.
Prettige opties zoals trekhaak, cruise controle,
navigatie en airconditioning. Echter werkt
de airco momenteel niet.
Daarnaast heeft de auto twee sleutels, bij-
behorende boeken en een Nationale
Auto Pas die logisch verklaart.
= Bedrijfsinformatie =
Koekkoek Auto's is een laagdrempelig autobedrijf met een vriendelijk dorpskarakter, zonder luxe of dure verkoopafdeling, waardoor we scherpe prijzen kunnen hanteren. De technische kant wordt door ons uitbesteed en verzorgd door Bovag Garage Dijkers.
U wordt ontvangen in een ontspannen ongedwongen sfeer waar u onder het genot van een kopje koffie, thee of fris uw mogelijke nieuwe auto kunt bekijken!
Een proefrit is altijd mogelijk ook op buiten onze openingstijden, dus bel of app 06-28347200 voor een afspraak.
Wij bereken geen afleveringskosten, al onze auto's met een verkoopprijs hoger dan € 4.500,00 worden afgeleverd met minimaal zes maanden APK en zes maanden garantie. Auto's met een aankoopprijs onder de € 4.500,00 hebben geen garantie.
Inruil van 1 of meerdere voertuigen is bij ons geen probleem. Voor financiering van een auto kunt u ook bij ons terecht!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!