Bouwjaar | 24-08-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 343.560 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 343.560 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stukstette |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Petersstraat 12 |
Postcode | 6116 BD |
Plaats | Roosteren |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41827145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostukstette.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4626 x 1814 x 1448 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.279 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.379 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wegens tijdgebrek kan er niet altijd op biedingen worden gereageerd!!!
Bellen is sneller..!
Geen bijkomende afleverings-kosten.
Wij zijn een universeel autobedrijf.
Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld.
Inruil van uw huidige occasion is bij ons ook mogelijk.
Elke occasion word afgeleverd met een NAP certificaat.
Financieren van uw nieuwe aankoop is ook bij ons mogelijk.
Tevens kunnen wij u ook een garantie plan aanbieden.
Standaard vanaf € 299,- .
Het pakket is uit te breiden naar maximaal een jaar garantie.
Bezichtiging graag na telefonische afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!