Bouwjaar | 02-07-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.782 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 13.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.782 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fourwheelsgarage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reeweg 127 |
Postcode | 1394 JD |
Plaats | Nederhorst den Berg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 785398 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fourwheelsgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.906 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Renault Mégane Estate komt uit 2018, werd geleverd van 28-03-2018 tot 30-09-2018 en kostte toen € 29.629,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1330 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 199 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,2 liter per 100 km en hij weegt 1294 kg. De APK is geldig tot 02-07-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Innovatie en elegantie. Dat is wat ze bij Renault bedoelen met 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. In de winter wordt het echt genieten met de stoelverwarming. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. De uitrusting van deze Renault is met sportstuur met schakelpaddels, cruise control, keyless entry en boordcomputer behoorlijk compleet.
In de Renault Mégane Estate heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Bovengenoemde prijs is inclusief e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!