Bouwjaar | 28-05-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.822 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.822 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R&S Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslager 1 |
Postcode | 3861 SP |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38884946 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automotive-rs.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.906 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Ontdek het plezier van rijden met deze Renault Megane 1.3 TCe Automaat uit 2018, een auto die elegantie en efficiëntie moeiteloos combineert. Stap in en laat je omarmen door het comfortabele interieur, waar moderne technologie en hoogwaardige afwerking je rijervaring verrijken. Met het handige touchscreen bedien je eenvoudig de navigatie en geniet je via Bluetooth van je favoriete muziek - alles binnen handbereik voor een ontspannen rit.
De 1.3 TCe turbomotor levert precies de juiste hoeveelheid kracht voor soepel rijgedrag, terwijl de automatische transmissie elke rit aangenaam en moeiteloos maakt. Van stadsritten tot lange snelwegkilometers, deze Megane voelt zich overal thuis, met uitstekende brandstofefficiëntie en een stille, krachtige motor die elke kilometer de moeite waard maakt.
Het sportieve en gestroomlijnde exterieur zorgt ervoor dat deze Megane overal de aandacht trekt. Zijn dynamische lijnen en moderne uitstraling maken hem tot een stijlvolle keuze voor iedereen die houdt van elegantie en betrouwbaarheid in één pakket.
Neem vandaag nog contact op voor een proefrit en ontdek zelf de verfijning en prestaties van deze Renault Megane!
= Bedrijfsinformatie =
Naam: Leon Van Hout
Functie: Verkoop Adviseur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!