Bouwjaar | 14-12-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 132.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 12.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 132.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Q burg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jade 6 |
Postcode | 9207 GL |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 538697 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoqburg.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.324 kg
GVW: 1.324 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Zakendoen is op de centen letten zonder concessies te doen aan kwaliteit. Zo'n soort zakenauto is dit ook. In deze auto vindt u een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Verder is de Renault uitgerust met: LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Onderweg kunt u veilig genieten van het audiosysteem met DAB-radio en het navigatiesysteem. Want in deze Renault bedient u ze vanaf het stuurwiel. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. De sloten worden automatisch ontgrendeld dankzij de keyless entry. Fijne optie! Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!