Bouwjaar | 30-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
€ 33.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto Almere |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Palmpolstraat 2 |
Postcode | 1327 CE |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5483300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aandrijving
Actieradius: 450 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 420 x 177 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.611 kg
Laadvermogen: 547 kg
GVW: 2.158 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 60 kWh
Accu laden: 22 kW, compleet vol in 0 uur en 10 minuten
Accu snelladen: 130 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 42 min
Deze auto komt in aanmerking voor subsidie!
Hightech elektronica en emissievrij rijden komen samen in de Renault Megane E-Tech. Deze auto biedt een onvergelijkbare rijbeleving dankzij de volledig elektrische aandrijflijn. Natuurlijk is de actieradius mede afhankelijk van de weersomstandigheden, maar een volle acculading is over het algemeen voldoende voor de gewone dagelijkse ritten. Het opladen kan gewoon 's nachts, terwijl u slaapt. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 8500 kilometer heeft gereden sinds 2023. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. In deze Megane E-Tech vindt u schakelaars op het stuur om het navigatiesysteem te bedienen en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. Ook kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, regensensor en keyless entry horen tot de voorzieningen op deze auto.
Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarsch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!