Bouwjaar | 25-03-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.873 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 3.699,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.873 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harry Brouwer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 14 |
Postcode | 5482 TE |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5470826 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfharrybrouwer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 178 x 140 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Een combinatie van vooruitstrevende techniek en elegante vorm. Dat is deze Renault. Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. Dankzij de elektrische bediening volstaat een druk op de knop als u open of dicht wilt rijden. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, getint glas, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. De snelheid en interval van de ruitenwissers worden bij neerslag op maat aangestuurd via het regensensor. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Ook automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Mégane Coupé-Cabriolet is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Banden met te weinig lucht zorgen voor meer brandstofverbruik en meer uitstoot. Met het bandenspanningscontrolesysteem krijgt u op tijd een waarschuwing.
Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!