Renault Megane Coupé-Cabriolet 1.4 TCE Dynamique

€ 7.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-11-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.509 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Megane Coupé-Cabriolet 1.4 TCE Dynamique


€ 7.995,-

Algemeen

Bouwjaar 19-11-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.509 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 389 kg
GVW: 1.864 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken

Deze Renault Mégane Coupé-Cabriolet komt uit 2010, werd geleverd van 01-03-2010 tot 31-01-2013 en kostte toen € 36.870,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1397 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 205 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,3 liter per 100 km en hij weegt 1475 kg. De APK is geldig tot 19-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.

Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Deze Renault Mégane Coupé-Cabriolet komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Maximaal daglicht, royaal uitzicht: het glazen panoramadak zorgt ervoor! De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en windscherm.

De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Met keyless entry kunt u de portieren ontgrendelen terwijl de autosleutel in uw jas, broekzak of tas zit. Deze Renault

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Megane RS | Geweld(ig)

De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.

Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)

De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.

Plus

  • serieus snel
  • even praktisch als een gewone Megane
  • uitmuntend weggedrag

Min

  • vermoeiend op lange afstand
  • hogere co2-uitstoot dan concurrentie
  • alleen als vijfdeurs

Conclusie

Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!

Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!

Deel deze advertentie