Bouwjaar | 13-01-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.467 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.467 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veban Motorsport |
Contactpersoon | Henk Albronda |
Adres | Meerval 34 |
Postcode | 4941 SK |
Plaats | Raamsdonkveer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0062090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vebanmotorsport.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 254 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.351 kg
Laadvermogen: 458 kg
GVW: 1.809 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
!Pricedrop!
Nu beschikbaar via Veban Motorsport, jouw specialist in Renault Sport en Alpine:
Een Megane 3 RS275 Trophy . Deze Megane heeft vele opties en modificaties! Ook is hij te zien op het youtubekanaal van AutoTopNL! Het is een auto die wij zelf in het verleden hebben aangepakt waardoor hij nu rond de 345PK heeft.
Link naar filmpje van AutoTopNL is onderaan deze advertentie te vinden.
Deze Trophy is rijk uitgerust met Akrapovic uitlaat, Recaro Sportster CS Stoelen, RSmonitor, Rlink2 en natuurlijk Cup Chassis! Ook heeft de auto parkeersensoren keyless entree en start-stop. De 350Pk komt door een andere intercooler, nieuwe downpipe en een remap. Daardoor heeft hij ook goede remmen nodig, op de auto zitten 350mm Brembo remmerij!
Wij hebben altijd meerdere Megane 3 RS-en te koop, kijk daarvoor ook bij onze andere advertenties of kom langs.
Filmpje van AutoTopNL:
www.youtube.com/watch?v=S0ywxkSAb94&t=447s
Voor meer vragen, aarzel niet ons te contacteren! U kunt ons telefonisch bereiken op: 0651540301, 0682764383 of via onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!