Renault Master T35 L2H2 E-Tech Long-Range 87 kWh

€ 52.998,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-11-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Renault Master T35 L2H2 E-Tech Long-Range 87 kWh


€ 52.998,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 460 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 170 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 87 kWh

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 578 x 208 x 250 cm
Wielbasis: 359 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.428 kg
Laadvermogen: 1.072 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Leaseprijs: € 717 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 24 maanden
Garantie: 160.000 km
Garantie: Vanaf de 1ste toelating 2 jaar fabrieksgarantie t/m 160.000 km.

De nieuwe Renault Master E-Tech electric hebben we in bestelling en komt November 2024 binnen. De Renault Master is uitgeroepen tot Van of the Year 2025!

Stap in de toekomst van elektrisch rijden met de Renault Master E-Tech. We hebben gekozen voor de Long-Range uitvoering met Full Option opties!

De Ranault Master E-Tech electric biedt met een 87 kWh-batterij een actieradius tot maar liefst 460 kilometer (WLTP). De motor met 105 kW (143 pk) levert een koppel van 300 Nm.

Let op: Vissinga velgen tegen meerprijs van €1671,- excl btw.

Voordelen van deze prachtige Master:

- 87 kWh 140 pk Long-Range
- Houten laadvloer in laadruimte
- Houten zijwandbekleding laadruimte
- Trekhaak 2500 kg
- Adaptieve cruise control
- Regulier 230 V Schuko stopcontact in de cabine
- Opstap geïntegreerd in de achterbumper
- OpenR link multimediasysteem met 10" touchscreen
- Navigatie via Google Maps
- Electric route planner
- DAB+ radio
- Mistlampen vóór met bochtverlichting
- LED verlichting in de laadruimte
- Tussenschot met geluidsisolatie
- Elektrisch geregelde airconditioning
- Verwarmbare stoel
- Achterdeuren 180 graden te openen
- Draadloze Android Auto
- Draadloze Apple CarPlay
- achteruitrijcamera
- parkeersensoren aan de vóór-, achter- en zijkant
- Koplampen met LED light design
- Automatische licht -en regensensor
- Cruise control met mogelijkheid tot begrenzen
- Lane keeping assist
- Regensensor
- Boordcomputer
- Bluetooth carkit
- Dubbele bijrijdersbank met opbergruimte
- Laadvermogen: 1000 kg
- Blue Agave
- 2 jaar fabrieksgarantie

Van € 56.381,- excl. btw voor € 52.998,- excl. btw.

Wij hanteren geen afleveringskosten, prijs is rijklaar! Bel en bestel. Gratis thuisbezorgd!

Financial Lease: € 717,- p/m bij een looptijd van 72 maanden, € 12.998,- aanbetaling en slottermijn van € 4.500,-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie