Bouwjaar | 12-09-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 186.470 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 4.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-09-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 186.470 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luc van de Ven Handelsonderneming |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Boterbloem 4 |
Postcode | 5427 BS |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23710097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: okt. 2006 - jul. 2010
Modelcode: X70
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 138 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 358 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.206 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 2.840 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 232 per kwartaal
Zeer nette volledig dealeronderhouden verhoogde en verlengde bus aangepast voor rolstoelvervoer afkomstig van de 1e eigenaar, onderhoudshistorie aanwezig. Het betreft een zogenaamde 3+2 uitvoering, 3 zitplaatsen voor (inclusief bestuurder) plus 2 bevestigingsplaatsen voor rolstoelgebruikers. O.a. uitgevoerd met elektrische rolstoellift, airco, verwarming achterruimte, ramen rondom, bekleding hemel en zijwanden etc etc. De bus is voorzien van een nieuwe apk keuring, vraagprijs is inclusief btw euro 5450. Tevens zeer geschikt als basis voor het ombouwen tot camper ivm verhoging/verlenging, ramen rondom en hemelbekleding.
= Bedrijfsinformatie =
ALLE INRUIL IS MOGELIJK, DOORLOPEND GEBRUIKTE AUTO'S GEVRAAGD. Alle auto's zijn NAP (nationale autopas, kilometerregistratie) gecontroleerd. Proefrit en bezichtiging alleen op afspraak. Wij rekenen GEEN afleverkosten! Bij vragen kunt u altijd bellen 06-23710097.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!