Bouwjaar | 19-01-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 188.670 km |
Deuren | 6 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 188.670 km |
Deuren | 6 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vermeer Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Runstraat 5 |
Postcode | 5107 NH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33967458 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vermeerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 138 km/u
Maten
Wielbasis: 358 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.890 kg
Laadvermogen: 1.610 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Met een auto als deze Renault Master komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak.
Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Extra opties op deze auto zijn: boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Master is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.
Wilt u met deze Renault Master een proefrit maken? Bel of mail ons dan nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen, of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging dan kunt u ons bellen of appen.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen een auto meteen op locatie overschrijven.
Inruil auto, boten, caravans en motoren is bespreekbaar.
Wij houden geen auto`s vast zonder bezichtiging en aanbetaling.
Ondanks dat de informatie weergegeven in onze advertentie's zo betrouwbaar mogelijk gemaakt wordt kunnen hier geen rechten aan ontleent worden.
Kijk ook naar onze andere advertenties voor als u een leuke occasion zoekt.
Met vriendelijke groet,
Vermeer Auto`s
06-33967458
Runstraat 5
5107 NH Dongen
Tegenover Cranenbroek
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!