Bouwjaar | 06-08-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 70.246 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 20.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-08-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 70.246 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Reijerkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grevelingstraat 75 |
Postcode | 2161 WE |
Plaats | Lisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)252 - 413059 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-reijerkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
*** HEEFT U INTERESSE IN DEZE OCCASION, BEL RECHTSTREEKS MET ONZE VERKOPER BRAM REIJERKERK VIA: 06-27016480 ***
Al onze occasions zijn originele Nederlandse auto's, inclusief onderhoudsboekjes ( mits anders vermeld) en met Nationale autopas ( bewijs van juiste km stand ). Naast deze zekerheid kunt u terecht voor onderhoud en reparatie. Kom vrijblijvend eens kennis maken met onze top occasions.
Afleveringspakketten
PAKKET 1 € 0,-
-Vloeistoffen nazien
-APK minimaal 6 maanden geldig
-Tenaamstelling
- Zonder garantie
PAKKET 2 € 695,-
-Beurt conform fabrieks onderhoudschema
- 3 maanden garantie max 15000km
-Nieuwe APK bij aflevering
-Tenaamstelling
-geheel opgeladen
-Gewassen/schoongemaakt ( binnen en buiten )
PAKKET 3 € 850,-
-Beurt conform fabrieks onderhoudschema
- 6 maanden garantie max 15000km
-Nieuwe APK bij aflevering
-Tenaamstelling
-Geheel opgeladen
-Professioneel gepoetst ( binnen en buiten )
-1 jaar Bovag mobiliteitsgarantie
Openingstijden ma-vr : 8.00 tot 17.30 uur
(Alleen showroom) za : 10.00 tot 16.00 uur
( ma-vr gesloten ) : 12.15 tot 13.00 uur
Dit is een origineel Nederlands geleverde auto met Nederlandse boekjes en kilometergarantie bij aankoop d.m.v. een LOGISCHE Nationale Auto Pas (NAP), mits anders is vermeld . In de toekomst dus geen rare afschrijving of discussies over de echtheid van de kilometerstand bij inruil of verkoop zoals bij wel het geval kan zijn met een geimporteerde auto. Meer weten? Bekijk hier het persbericht van het RDW: https://bit.ly/338N54z
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Autobedrijf Reijerkerk sluit iedere aansprakelijkheid voor de in deze advertentie verstrekte informatie uitdrukkelijk uit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!