Bouwjaar | 15-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 30.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koopman Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Veken 202 |
Postcode | 1716 KJ |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 760082 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22603365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koopmanbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.147 kg
Laadvermogen: 1.353 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 555 p/m (Koopman Lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Alle door ons aangeboden auto`s staan voor bezichtiging en een proefrit klaar in Opmeer en zijn direct leverbaar.
Nieuwe auto's zijn voorzien van fabrieksgarantie.
In onze werkplaats kunnen wij uw nieuwe bedrijfswagen voorzien van aanpassingen, zoals het monteren van:
Trekhaak, Imperiaal, Dakdragers (neerklapbaar voor Ford Custom), Sidebars, Vloerplaat, Zijwandbetimmering, Achteruitrijcamera, etc.
Koopman Lease biedt deze auto aan voor € 555,- per maand.
Dit is berekend op een looptijd van 72 maanden (deze kan uiteraard korter) zonder slotsom. Bij ons heeft U de meest gunstige en transparante contractvoorwaarden!
Het maandbedrag wat wij vermelden is exact het bedrag wat u betaalt per maand, hier komen geen extra kosten als BTW en provisie overheen!
De aanbetaling is het BTW bedrag a € 6.499,50 (21%), dit ontvangt u terug bij uw eerstvolgende BTW aangifte.
Vraag onze medewerkers ook naar meer informatie hoe u het maandbedrag verder kunt verlagen door bijvoorbeeld een aanbetaling of inruil van uw huidige auto.
Wij maken graag een passend voorstel voor u.
U kunt uw huidige personenauto of bedrijfsauto bij ons inruilen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!