Bouwjaar | 03-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 159.953 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 14.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 159.953 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Gerrits |
Contactpersoon | Mw. Lilian Gerrits |
Adres | Maxend 50b |
Postcode | 5388 TX |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22384013 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gerritsbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.918 kg
Laadvermogen: 1.342 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Over deze Renault Master
Deze Renault Master is voorzien van een sterke 146PK motor.
De bedrijfswagen is onder andere voorzien van: Airco, cruise controle, elektrische ramen en spiegels, multifunctioneel stuur, bluetooth telefonie, achteruitrijcamera, trekhaak, bott bedrijfswageninrichting, 230v victron 3000 omvormer incl. lithium accu en standkachel.
Bedrijfsinformatie
Alle door ons aangeboden bedrijfswagens hebben een volledig aantoonbare kilometerstand en historie. Gerrits Bedrijfswagens is gespecialiseerd in bestelauto's en bestelbussen en heeft altijd zo'n 65 bedrijfswagens op voorraad.
Wilt u meer informatie, heeft u nog vragen over deze auto of wilt u vrijblijvend een proefrit komen maken, neem dan gerust contact met ons op onder nummer 06-22384013 (Lilian Gerrits).
Bedrijfswagen inrichtingen
Ook kunt u bij ons terecht voor uw bedrijfswageninrichting.
Wij hebben diverse maten en soorten op voorraad van de topmerken Sortimo, Bott, Aluca.
Voor meer informatie over de bedrijfswageninrichtingen en de mogelijkheden hiervan kunt u contact met ons opnemen nemen onder nummer 06-31580697 (Tino Gerrits).
Gerrits Bedrijfswagens
Maxend 50B
5388TX Nistelrode
Tel nr. / WhatsApp: 06-22384013
E-mail: info@gerritsbedrijfswagens.nl
Website: www.gerritsbedrijfswagens.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!