Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 151.365 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 15.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 151.365 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JHL AUTOMOTIVE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg om de Oost 10 |
Postcode | 7903 BS |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 217300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20069066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jhlautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Afmetingen (LxB): 685 x 207 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.353 kg
Laadvermogen: 1.147 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 222 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Foto's maken deel uit van de omschrijving.
ATTENTION! :
Price is exclusive 21% VAT
Le prix SANS 21%TVA
Preis ist OHNE Mehrwertsteuer
Prijs is exclusief 21% BTW
Heeft u een auto of bus welke u wilt inruilen? Dan kunt u de foto's whatsappen naar 0620069066!
Heeft u een auto of bus welke u wilt inruilen? Dan kunt u de foto's whatsappen naar 0620069066!
TIP!!
Kijk voor de volledige fotoreportage en gelijkwaardige voertuigen op onze site:
www.jhlautomotive.nl
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Openingstijden JHL Automotive
Maandag GESLOTEN
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag GESLOTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!