![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-06-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 277.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 12.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 277.352 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H. Mostert Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafstroomstraat 25 |
Postcode | 3044 AN |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2622212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mostertcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt 2012 - jul 2014
Modelcode: X62
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.690 kg
Laadvermogen: 810 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Rijd Perfect, 100% in goede staat !
* EURO 5 * mag in elke milieu zone tot 2027.
* LAADKLEP *
* DUBBEL LUCHT *
* NIEUWE APK * Geldig t/m 28-05-2025
* DISCOUNT COLLECTIE *
Prijs is op basis van Zo Meenemen.
= Bedrijfsinformatie =
Wij bieden, als autogroothandel, naast deze occasion méér voertuigen aan tegen handelsprijzen. Helaas hebben wij geen mogelijkheden tot het bieden van garantie.
Auto financieren? Ook dat is voor ons geen enkel probleem.
Voor méér informatie kunt u ons altijd even bellen, langskomen mag natúúrlijk óók.
Tevens staat er altijd een ambachtelijk vers gemaakt kopje koffie voor u klaar!
H. Mostert Cars
Graafstroomstraat 25
3044 AN Rotterdam
www.mostertcars.nl
Telefoon: 010 - 26 22 212 + WhatsApp
Email: info@mostertcars.nl
----------------------------------------------------------------------------------------- -------
VOOR PARTICULIEREN EN BEDRIJVEN IN NEDERLAND:
WIJ HEBBEN DE MOGELIJKHEID VOOR HET DIRECT TENAAMSTELLEN & VRIJWAREN VAN VOERTUIGEN
U HOEFT DUS NIET NAAR HET POSTKANTOOR!
VOOR DE EXPORT:
WIJ KUNNEN UITVOEREN VOOR EXPORT EN EXPORTPLATEN MAKEN + GROENE KAART (VERZEKERING VOOR 15 DAGEN)
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
![Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10069/renault-master.jpg)
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!