![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-06-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 173.330 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 173.330 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van Halst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruiterplaatweg 2- B |
Postcode | 4493 PG |
Plaats | Kamperland |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 371234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhalst.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.158 kg
Laadvermogen: 1.515 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 176 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Gratis pakket (inbegrepen): 1.Gratis pakket o Nieuwe APK. o Vloeistoffen controle. o Tenaamstelling van de auto.
- Comfort pakket (€ 495 meerprijs): 2. Comfort pakket € 495,-- o Servicebeurt. o Nieuwe APK. o 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. o Tenaamstelling van de auto. o Vrijwaren van de inruilauto.
- Bovag pakket (€ 950 meerprijs): 3.Bovag pakket € 950,-- o Grote service beurt. o Nieuwe APK. o 6 maanden BOVAG garantie * o Tenaamstelling van de auto. o Vrijwaren van de inruilauto. o Volle tank brandstof. * Volgens garantie voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Gratis pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een prettige maar ook veilige extra is de schuifdeur voor passagiers. Ruim instappen, geen openslaande portieren die voor ongelukken zorgen... Een riante optie! Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
U vindt in deze auto ook airconditioning. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Ook boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Master is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.
LET OP!
Onze geselecteerde opties lijst kunnen afwijken.
Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
Email: verkoop@vanhalst.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
![Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10069/renault-master.jpg)
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!