Bouwjaar | 28-12-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 362.106 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 8.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 362.106 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolters Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kiotoweg 405B |
Postcode | 3047 BG |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373877 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowolters.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.275 kg
Laadvermogen: 1.153 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Milieu
CO2-uitstoot: 222 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Deze Renault Master komt uit 2017, werd geleverd van 01-03-2016 tot 31-07-2019 en kostte toen € 55.935,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 120 kW (163 PK) en een cilinderinhoud van 2298 cc.
Het verbruik van deze bus is gemiddeld 8,6 liter per 100 km en hij weegt 2275 kg. De APK is geldig tot 28-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 212,- per kwartaal.
Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de handgeschakelde versnellingsbak. Geen achterportier bij deze Renault Master. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem aan boord! Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. U bent in deze Renault ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!