Renault Master T35 2.3 dCi L3H2

€ 8.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-05-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 213.258 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Algemeen

Bouwjaar 03-05-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 213.258 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Polder Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Landbouwkade 16
Postcode 8304 AE
Plaats Emmeloord
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33395012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.495 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 6848 x 2070 x 2557 cm
Wielbasis: 433 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal

Ex btw

= Bedrijfsinformatie =

Wij hanteren geen afleveringskosten!

Eventueel een onderhoudsbeurt en een garantie pakket is tegen meerprijs in overleg mogelijk!

Inruil mogelijk, vraag naar de voorwaarden!



Tevens zijn wij opzoek naar auto's en bussen met of zonder schade/ mankementen of geen APK!

Direct erkende RDW vrijwaringsbewijs!

Snelle en correcte afhandeling!

Wij zijn elke dag bereikbaar ook avonds en in het weekend!

Eigen ophaaldienst door heel Nederland!

Voor vragen of info kunt u contact opnemen op Telefoonnummer: 0633395012

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie