Bouwjaar | 18-09-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 89.597 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 21.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 89.597 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Brugman Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De brugman 13 |
Postcode | 1948 NB |
Plaats | Beverwijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14591500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.brugmanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.640 kg
Laadvermogen: 1.503 kg
GVW: 3.500 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 212 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
zeer mooie en nette renault master bakwagen met citybox opbouw en dhollandia laadklep 750KG en z.g.a.n banden
= Bedrijfsinformatie =
onderhouds historie en N.A.P aanwezig
de auto wordt afgeleverd met :
standaard pakket € 0,-
- APK
- standaard poets pakket
- 25 liter brandstof
- 50/50 deal garantie 2 maanden ( als er iets stuk gaat worden de kosten gedeeld tussen verkoper en koper )
garantie pakket € 495,-
- 3 maanden garantie
- volle brandstof tank
- onderhoudsbeurt
- de luxe poets pakket ( diepte reiniging interieur. polijsten exterieur )
- op sommige van onze auto,s wordt standaard 3 maanden garantie gegeven ( dit hangt af van bouwjaar en km-stand ) voor meer info 0614591500
-LET OP!
Onze geselecteerde opties lijst kunnen afwijken.
-VOOR EEN BEZICHTIGING OF EEN PROEFRIT VAN TE VOREN EVEN BELLEN OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN !!!
-Wij zijn van maandag tot donderdag alleen op afspraak geopend !!!! vrijdag en zaterdag zijn wij geopend van 10:00 tot 17:00
- zondag en buiten onze openingstijden zijn wij op afspraak geopend voor meer info 0614591500
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!