Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 43.650,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vissinga Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. C. Lelyweg 5 |
Postcode | 6827 BH |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vissingabedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modelreeks: mrt. 2019 - 2023
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 612 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.044 kg
Laadvermogen: 1.456 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 370 x 176 x 191 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Fijnstofuitstoot: 1,1 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 515 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-12-2024
Garantie: 24 maanden
Garantie: 100.000 km
Garantie: 2 jaar volledige fabrieksgarantie!
Gloednieuwe Renault Master Vissinga Special uit voorraad leverbaar. Want wachten? Daar houden ondernemers niet van!
Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!
Ontworpen en afgebouwd door Vissinga Specials deze unieke Renault Master L3H2 180 pk Twin-Turbo!
Voordelen van deze schitterende Master:
- G++Edition (Designed by Gijs)
- 2.3 dCi Twin-Turbo 180 pk
- Vissinga velgen 17 inch
- Vissinga zonneklep
- Vissinga RVS sidebars
- Vissinga pushbar
- Vissinga stuurwiel alcantara
- Schuifdeur links en rechts
- MediaNav Evolution met 7" touchscreen
- Airconditioning
- Parkeersensoren voor en achter
- Achteruitrijcamera
- Draadloze oplader voor smartphone
- Chromen grille
- Ondersteuning Android Auto
- Ondersteuning Apple CarPlay
- Koplampen met LED light design
- Automatische licht -en regensensor
- Cruise control met mogelijkheid tot begrenzen
- Laadruimte verlichting LED
- Complete laadruimte betimmering
- Mistlampen voor
- Trekhaak 13 polig met koerscontrole
- Boordcomputer
- Bluetooth carkit
- Dubbele bijrijdersbank met opbergruimte
- Inhoud brandstoftank 105 liter
- Opstap geïntegreerd in de achterbumper
- Laadvermogen: 1451 kg
- 235/60/R17c 114/112R All-Season
- Volwaardig reservewiel
- Spatlappen
- Urban Grey
- 2 jaar fabrieksgarantie
Wij hanteren geen afleveringskosten, prijs is rijklaar! Bel en bestel. Gratis thuisbezorgd!
Financial Lease: € 515,- p/m looptijd van 72 maanden, aanbetaling € 11600,- en slottermijn van € 7.700-.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!