Renault Master T35 2.3 dCi Bakwagen / LOWLINER Autom 4x Voorraad

€ 15.499,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-04-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 200.558 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi Bakwagen / LOWLINER Autom 4x Voorraad


€ 15.499,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-04-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 200.558 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Roeleveld VOF
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Staringstraat 34
Postcode 2152 CX
Plaats Nieuw-Vennep
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)252 - 621911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageroeleveld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2020

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.330 kg
Laadvermogen: 1.170 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Binnenbakmaat 395x200x220 ideaal voor Foodtruck?

= Bedrijfsinformatie =

** Onderhoudshistory aanwezig Dealer onderhouden ,Wordt afgeleverd met Nieuwe Apk en kl beurt **geen afleveringskosten **,***Diverse Financiering mogelijkheden ***,Disclaimer; Fouten of verkoop voorbehouden .Onze Openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur. Zaterdag van 08.00 uur tot 16.00 uur / s,avonds op afspraak mogelijk. Voor info telefoon 0252-621911 of kijk op onze website voor de huidige voorraad van zo,n 75 diverse bestelwagens ,Bestel , Bus, ,Pick-up,,Dubb-cab, Bakwagen, en 15x diverse. Personenbus , kombi . Wij zijn aangesloten bij RDW . NAP . Pin
***Kijk ook eens bij onze aantrekkelijke Financial lease mogelijkheden***

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie