Bouwjaar | 24-04-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 200.558 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 15.499,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 200.558 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Roeleveld VOF |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staringstraat 34 |
Postcode | 2152 CX |
Plaats | Nieuw-Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)252 - 621911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageroeleveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.330 kg
Laadvermogen: 1.170 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Binnenbakmaat 395x200x220 ideaal voor Foodtruck?
= Bedrijfsinformatie =
** Onderhoudshistory aanwezig Dealer onderhouden ,Wordt afgeleverd met Nieuwe Apk en kl beurt **geen afleveringskosten **,***Diverse Financiering mogelijkheden ***,Disclaimer; Fouten of verkoop voorbehouden .Onze Openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur. Zaterdag van 08.00 uur tot 16.00 uur / s,avonds op afspraak mogelijk. Voor info telefoon 0252-621911 of kijk op onze website voor de huidige voorraad van zo,n 75 diverse bestelwagens ,Bestel , Bus, ,Pick-up,,Dubb-cab, Bakwagen, en 15x diverse. Personenbus , kombi . Wij zijn aangesloten bij RDW . NAP . Pin
***Kijk ook eens bij onze aantrekkelijke Financial lease mogelijkheden***
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!