Renault Master T35 2.3 DCI 180 PK AUTOMAAT L3H2 + 2 SCHUIFDEUREN / 2500 KG TREKHAAK / CAMERA

€ 23.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 73.267 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Renault Master T35 2.3 DCI 180 PK AUTOMAAT L3H2 + 2 SCHUIFDEUREN / 2500 KG TREKHAAK / CAMERA


€ 23.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 73.267 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hazet B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Transitoweg 2
Postcode 4051 CA
Plaats Ochten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hazet.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxB): 620 x 207 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.044 kg
Laadvermogen: 1.456 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Inhoud laadruimte: 13.000 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Vloeistofcheck 
Kenteken tenaamstelling 
Schoonmaken 
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK

Master L3H2 T35 dus 3500 kg uitvoering met de sterke 2.3 DCI 180 PK motor en automaat, 2500 kg trekgewicht op kenteken, Gris Etoile exterieurkleur zilvergrijs metallic, 2 schuifdeuren, Sidebars, Achteruitrijcamera, Navigatie touch-screen, Bluetooth met audiostreaming, USB aansluiting, LED dagrijverlichting, Mistlampen, Cruise control, Geveerde chauffeursstoel, Armleuning bestuurder, 3 zitplaatsen, Dodehoek assistentie, Lijnassistentie, Climate control, Chromen grille, Parkeersensoren voor + achter met schermweergave, Dimlichten automatisch, Regensensor, 377 cm laadlengte, Prijs is exclusief BTW. 

Iedere werkdag geopend van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd. Voor meer foto's van dit voertuig bezoekt u onze website www.hazet.nl. Inruil- en financiering van uw auto is mogelijk. Tevens financial lease beschikbaar met zeer gunstige tarieven en acceptatievoorwaarden, ook voor ZZP'ers. Ons adres: Transitoweg 2, 4051 CA, Ochten. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: +31344642819 en tijdens openingstijden via Whatsapp: +31633025511 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk).  

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie