Renault Master T35 2.3 dCi 165PK L4 Dubbel lucht Bakwagen met laadklep 1000KG Nr. V214 | Airco | Cruise | Navi | Mechanisch gev. stoel DEMO

€ 48.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-06-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 3.200 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 165PK L4 Dubbel lucht Bakwagen met laadklep 1000KG Nr. V214 | Airco | Cruise | Navi | Mechanisch gev. stoel DEMO


€ 48.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 3.200 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van der Veen Groningen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Friesestraatweg 257
Postcode 9746 TJ
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5711157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdveen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun. 2019 - sep. 2024
Cabine: enkel
Referentienummer: V214

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.149 kg
Lengte/hoogte: L4
Wielbasis: 433 cm

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 440 x 210 x 230 cm
Laadklep: D'Hollandia, achtersluitklep, 1000 kg

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14 l/100km (1 op 7,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 07-06-2026

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering Nieuw: Het geadverteerde voertuig wordt geleverd met 2 jaar fabrieksgarantie vanaf de registratiedatum. Prijs is zonder bijkomende kosten dus inclusief mattenset, volle tank brandstof, tenaamstellingskosten enz. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----- Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Trekgewicht 3.500KG, Laadklep 1.000 Kg

Bij het ontwerpen van de Renault Master stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De kilometerstand van deze goed onderhouden auto is laag, slechts 275. De auto is van bouwjaar 2024. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Het full map navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Al uw favoriete radiozenders letterlijk onder handbereik: dat kan met audiobediening op het stuur. De auto is voorzien van een draadloze telefoonlader, zodat uw smartphone tijdens de rit 100% wordt. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Deze auto is voorzien van airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

De Renault Master is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. De veiligheidsoptie van de lane assist is een rijstrookhulp die ervoor zorgt dat u niet ongecontroleerd van baan wisselt. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie