Bouwjaar | 05-08-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 200.905 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-08-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 200.905 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Europe-Vans B.V. |
Contactpersoon | René Mackaay |
Adres | Ambachtstraat 4 |
Postcode | 4143 HB |
Plaats | Leerdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 631250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.europe-vans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.330 kg
Laadvermogen: 1.170 kg
GVW: 3.500 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 395 x 200 x 228 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,47 l/100km (1 op 13,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,94 l/100km (1 op 12,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Zo meenemen (zonder meerprijs): U kiest voor de scherpe meeneemprijs en directe beschikbaarheid van het voertuig. De auto wordt verkocht en geleverd zonder onderhoud en zonder garantie. De auto is door ons gecontroleerd op de motor en aandrijving. Wij adviseren u om een garantiepakket af te nemen waarbij een volledige check-up, kleine onderhoudsbeurt en APK-keuring worden uitgevoerd.
- Budget (€ 395 ex BTW): Nieuwe APK-keuring incl. onderdelen en arbeid. De auto wordt verkocht en geleverd zonder onderhoud en zonder garantie. De auto is door ons gecontroleerd op de motor en aandrijving. Wij adviseren u om een garantiepakket af te nemen waarbij een volledige check-up, onderhoudsbeurt en APK-keuring worden uitgevoerd.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- 3 maanden garantie - Landelijke dekking € 995,- (€ 995 ex BTW): 3 Maanden (max. 7.500km) volledige garantie, deze garantie heeft een landelijke dekking. U bent bij ons welkom voor garantie maar u kunt in de meeste gevallen ook bij uw eigen garage terecht. De auto wordt geleverd met complete check-up, kleine onderhoudsbeurt en nieuwe APK-keuring incl. adviespunten. Informeer naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Nieuw model Master 2.3 DCI 150pk bakwagen is van 08-2021. O.a. voorzien van:
Gesloten laadbak met achterdeuren L395cm B200cm H228cm
Automaat
Airconditioning
Cruise control
Etc.
#Lowliner #Polyvolume #Durisotti #Durissotti #Spiegelbak
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige bedrijfswagen is mogelijk. Financial lease behoort tot de mogelijkheden, op onze site vindt u de tarieven en kunt u direct een aanvraag doen. Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW tenzij anders vermeld. Informeer naar aanvullende voorwaarden bij particuliere verkoop. EXPORT: As official VWE-exportpartner we provide all needed documents and services.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!