Renault Master T35 2.3 dCi 150 L3 Energy Aut. CAMERA | AIRCO | CRUISE | RADIO-MP3 | AIR-PRESSURE-SEAT

€ 11.845,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 202.348 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 150 L3 Energy Aut. CAMERA | AIRCO | CRUISE | RADIO-MP3 | AIR-PRESSURE-SEAT


€ 11.845,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 202.348 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel
Referentienummer: 07021012841089

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.406 kg
Laadvermogen: 1.094 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,47 l/100km (1 op 13,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,94 l/100km (1 op 12,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal

Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. Deze Renault Master is van het bouwjaar 2021 en heeft 202348 kilometer op de teller. De krachtige dieselmotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Ook LED-dagrijverlichting, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem horen tot de voorzieningen op deze auto.

Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Deze Renault is voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Master samen. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist.

Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!

= Bedrijfsinformatie =

WILT U FINANCIEREN ? Voor al uw financierings vragen neem contact op met Theo van Autofinance.nl- tel. 0639469909 -mail: theo@autofinance.nl Een betrouwbare partij waar wij graag onze aanvragen doorsturen.

Al meer dan 125 jaar kunnen klanten bij ons bedrijf in Teuge gebruik maken van onze diensten. Onze auto's hebben een aantoonbare onderhoudshistorie en kilometerstand, zijn vaak dealeronderhouden, en meestal uit eerste hand. Vermelde Nederlandse prijs is een meeneemprijs, inclusief Nederlands kenteken, gebaseerd op leverin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie