Bouwjaar | 09-04-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 201.951 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 11.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 201.951 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pijffers Auto's Raalte |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijheseweg 65 |
Postcode | 8107 PJ |
Plaats | Broekland Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 351728 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pijffers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.406 kg
Laadvermogen: 1.094 kg
GVW: 3.500 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 395 x 199 x 228 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,47 l/100km (1 op 13,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,94 l/100km (1 op 12,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
BJ 2021
201951 KM
EURO 6 CI
APK tot 09-04-2025
Afmetingen laadruimte
L 395 x B 199 x H 228
= Bedrijfsinformatie =
Voor al uw occasions en onderdelen. Wij zijn een autobedrijf met een zeer interessant aanbod van occasions en onderdelen. Ons bedrijf heeft een altijd een breed aanbod aan auto's en andere motorvoertuigen in het assortiment. Al onze occasions worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Wij kopen ook auto's en diverse motorvoertuigen in. Zowel van particulieren als bedrijven. Naast de occasions heeft Pijffers ook een demontage afdeling waar u dat ene onderdeel voor uw voertuig kunt vinden. Heeft u interesse in een van onze auto's of zoekt u een onderdeel, dan nodigen wij u van harte uit voor een bezoek. De koffie staat altijd klaar.
Pijffers Auto's BV heeft circa 250 auto's op voorraad.
Kijk voor onze volledige aanbod op www.pijffersautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!