Renault Master T35 2.3 dCi 145 MEUBELBAK|EURO 6|LAADKLEP|ZIJDEUR |20m³|3ZITS

€ 22.900,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 153.586 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 145 MEUBELBAK|EURO 6|LAADKLEP|ZIJDEUR |20m³|3ZITS


€ 22.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 153.586 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van As B.V.
Contactpersoon Kees van As
Adres Hattemse Beek 61
Postcode 7335 PB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5418833 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanasapeldoorn.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 1.639 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Standaard leveren we uw nieuwe auto af met een controle van de verlichting en vloeistoffen. Waar nodig vervangen we de lampen en vullen we de vloeistoffen aan.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Controle van verlichting en vloeistoffen
- Afleverpakket (€ 795 meerprijs): Aan u de keuze hoe u uw nieuwe auto afgeleverd wilt hebben. Kiest u voor ons afleverpakket dan leveren wij uw auto technisch in de best mogelijke staat af. De kosten voor de onderhoudsbeurt, APK en reiniging zijn inbegrepen. Ook alle kosten die uit de onderhoudsbeurt en APK komen zijn inbegrepen. Geen verrassingen achteraf en maximale zekerheid. Mocht de distributieriem binnen 10.000km aan vervanging toe zijn dan vervangen wij deze ook voordat u uw auto ophaalt.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Reiniging van binnen en buitenzijde

Leuk dat u geïnteresseerd bent in deze Renault Master bakwagen. (20m³) Binnenafmeting L423 cm x B214 cm x H 232 cm.
Emissie klasse Euro 6D zorgt dat u tot 1 januari 2028 in de Zero Emissie gebieden mag rijden en dat u tot 1 januari 2030 toegang houdt toe de "gewone" milieuzones (let op, onder voorbehoud van regelwijzigingen).
Voorzien van praktische d'hollandia laadklep, zijdeur en een spoiler voor een lager brandstofverbruik. Uitgerust met cruise control, airconditioning en navigatie. Geschikt voor B-rijbewijs. Ideaal voor transport in diverse branches. Met de hoogte van 3,35 meter kunt u nagenoeg overal laden en lossen. De kleur wit is natuurlijk uitermate geschikt om te gebruiken reclame erop te zetten. 3 zits uitvoering, LED dagrijverlichting en lat om lat betimmering in de laadruimte met rail voor optionele laadstang.

Als u kiest voor ons afleverpakket is uw bijdrage € 795,-. Hiervoor wordt uw auto afgeleverd met een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema aangevuld met onze afleverbeurt, minimaal een vol jaar APK, reiniging van binnen en buiten en 6 maanden BOVAG garantie.

= Bedr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie