Renault Master T35 2.3 dCi 145 L3 Energy EURO VI BAKWAGEN MET LAADLIFT

€ 48.750,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 145 L3 Energy EURO VI BAKWAGEN MET LAADLIFT


€ 48.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Werkbus B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Titaniumweg 141
Postcode 2401 ML
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 2203024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.werkbus.nu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Nieuw: Ja
Modelreeks: jun. 2019 - 2024
Referentienummer: 597

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 1.140 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
CO2-uitstoot: 336 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afmetingen (ca.)
Lengte: 422 cm. uitwendig / 415 cm. inwendig
Breedte 220 cm. uitwendig / 214 cm. inwendig
Hoogte 212 cm. inwendig
Wielbasis: 4.332mm
G.V.W.: 3.500 kg

Constructie
De zelfdragende carrosserie wordt met bouten en platen op het chassis bevestigd met voldoende wielvrijheid. De bovenbouw wordt opgebouwd met extreem lichtgewicht sandwich panelen welke tot één geheel wordt verlijmd met behulp van kunststof- en aluminium profielen. Buitenzijde afgewerkt met recht polyester hoekprofielen en carrosserie is ook inwendig rechthoekig met als resultaat een maximum aan laadcapaciteit.

Wanden en kopschot
De wanden en kopschot bestaan uit Karhof High Resistance recyclebare PP schuim sandwich panelen, dikte 25 mm. Deze panelen zijn licht isoleren.

Grondraam/vloer
Lichtgewicht zelfdragende recyclebare composiet vloer met antislip toplaag. 30mm dikte.

Dak
Het dak bestaat geheel uit 25mm honingraat paneel.

Binnenverlichting LED
1 LED-strip met een lengte van 4 meter. Schakeling geschiedt door middel van een bewegingssensor

Stootplaat
Aansluitend aan de vloer, tegen kopschot en zijwanden wordt een stootplaat van gerecycled composiet van 200mm hoog gemonteerd

Enkele zijdeur
In de zijwand, rechtsachter, een sandwich zijdeur met een breedte van 900mm voorzien van gegalvaniseerde scharnieren met vetnippelpennen, versluiting d.m.v. RVS inbouwsluiting. Onder de zijdeur een opstapvoorziening.

ladingvastzetrail (combirail) zijwanden
ladingvastzetrail, type Combirail aluminium, geschikt voor spanbanden en verende stangen, op 1000mm h.o.h. op beide zijwanden.

Tipklep
Boven de hydraulische laadklep wordt een sandwich tipklep met aluminium omlijsting aan de kapregel gemonteerd d.m.v. gasveren voor het openen en sluiten. Hoek tipklep is 110 graden.

Stootbalk
De achterzijde van de carrosserie uitgevoerd als Dhollandia aluminium bumper met lichtplaat. Stootbalkconstructie overeenkomstig met wettelijke voorschriften.

zijafscherming
het leveren en monteren van zijafscherming. Beide zijden uitgevoerd als een 20 of 30 cm hoge plank.

Zijmarkeringslampen LED.
De zijden voorzien van LED-zijmarkeringslichten.

Markeringslichten
De carrosserie voorzien van voor- en achter markeringslichten (toplichten).

3e remlicht
de carrosserie voorz

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie