Bouwjaar | 07-05-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 48.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Werkbus B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Titaniumweg 141 |
Postcode | 2401 ML |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 2203024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.werkbus.nu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Nieuw: Ja
Modelreeks: jun. 2019 - 2024
Referentienummer: 597
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 1.140 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
CO2-uitstoot: 336 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afmetingen (ca.)
Lengte: 422 cm. uitwendig / 415 cm. inwendig
Breedte 220 cm. uitwendig / 214 cm. inwendig
Hoogte 212 cm. inwendig
Wielbasis: 4.332mm
G.V.W.: 3.500 kg
Constructie
De zelfdragende carrosserie wordt met bouten en platen op het chassis bevestigd met voldoende wielvrijheid. De bovenbouw wordt opgebouwd met extreem lichtgewicht sandwich panelen welke tot één geheel wordt verlijmd met behulp van kunststof- en aluminium profielen. Buitenzijde afgewerkt met recht polyester hoekprofielen en carrosserie is ook inwendig rechthoekig met als resultaat een maximum aan laadcapaciteit.
Wanden en kopschot
De wanden en kopschot bestaan uit Karhof High Resistance recyclebare PP schuim sandwich panelen, dikte 25 mm. Deze panelen zijn licht isoleren.
Grondraam/vloer
Lichtgewicht zelfdragende recyclebare composiet vloer met antislip toplaag. 30mm dikte.
Dak
Het dak bestaat geheel uit 25mm honingraat paneel.
Binnenverlichting LED
1 LED-strip met een lengte van 4 meter. Schakeling geschiedt door middel van een bewegingssensor
Stootplaat
Aansluitend aan de vloer, tegen kopschot en zijwanden wordt een stootplaat van gerecycled composiet van 200mm hoog gemonteerd
Enkele zijdeur
In de zijwand, rechtsachter, een sandwich zijdeur met een breedte van 900mm voorzien van gegalvaniseerde scharnieren met vetnippelpennen, versluiting d.m.v. RVS inbouwsluiting. Onder de zijdeur een opstapvoorziening.
ladingvastzetrail (combirail) zijwanden
ladingvastzetrail, type Combirail aluminium, geschikt voor spanbanden en verende stangen, op 1000mm h.o.h. op beide zijwanden.
Tipklep
Boven de hydraulische laadklep wordt een sandwich tipklep met aluminium omlijsting aan de kapregel gemonteerd d.m.v. gasveren voor het openen en sluiten. Hoek tipklep is 110 graden.
Stootbalk
De achterzijde van de carrosserie uitgevoerd als Dhollandia aluminium bumper met lichtplaat. Stootbalkconstructie overeenkomstig met wettelijke voorschriften.
zijafscherming
het leveren en monteren van zijafscherming. Beide zijden uitgevoerd als een 20 of 30 cm hoge plank.
Zijmarkeringslampen LED.
De zijden voorzien van LED-zijmarkeringslichten.
Markeringslichten
De carrosserie voorzien van voor- en achter markeringslichten (toplichten).
3e remlicht
de carrosserie voorz
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!