Bouwjaar | 06-12-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 51.221 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 29.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-12-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 51.221 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Bommelerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veilingweg 8 |
Postcode | 5301 KM |
Plaats | Zaltbommel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 541427 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumbommelerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: jun. 2019 - sep. 2024
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.576 kg
Laadvermogen: 924 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
Leaseprijs: € 300 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtigingen en het maken van een proefrit gaan bij ons alleen op afspraak.
Bel, mail of app gerust, dan zorgen wij dat de desbetreffende auto en een heerlijke kop koffie of thee voor u klaarstaat.
Bij Nederlandse wet heeft u 12 maanden wettelijke garantie. Deze garantie beschermt u als consument. U mag tenslotte verwachten dat een product wat u koopt doet waar deze voor bedoeld is.
Fijn dat deze bescherming er is voor iedere consument.
Helaas is deze wettelijke garantie niet op alle vlak duidelijk. En daardoor op veler vlak discutabel.
Aangezien wij aangesloten zijn bij Bovag adviseren we gebruik te maken van ons Premium afleverpakket van Bovag a 995 euro.
Geen gedoe want alles valt hieronder. 12 maanden volledige garantie op alles. Onbeperkt hoeveel kilometers u rijdt in de garantieperiode. Dat geeft een gerust gevoel.
Mocht er wat zijn dan belt u en lossen we het zsm op.
Hieronder de inhoud van het premium garantiepakket.
ACB Afleverpakket Premium. 995,- euro. (Standaard bij VIABOVAG). Mogelijk voor auto's tot 10 jaar of max 150.000 km.
o 12 maanden Bovag garantie. (geen gedoe garantie).
o Gegarandeerde kilometerstand NAP.
o APK bij aflevering.
o 12 maanden Bovag Pechhulp.
o Afleverbeurt conform onderhoudsschema met volle tank.
o Gepoetst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!