Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 Work Edition

€ 26.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-12-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 Work Edition


€ 26.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-12-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Goes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthony Fokkerstraat 77
Postcode 4462 ES
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.953 kg
Laadvermogen: 1.547 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
CO2-uitstoot: 245 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Ook anno nu blijven Franse auto?s altijd hun elegantie en romantiek houden. Maar vergis u niet: qua techniek en prestaties is deze Drive for change van wereldniveau. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 10 kilometer. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. Natuurlijk behoren elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Het audiosysteem bedient u blind met behulp van de audiobesturing op het stuur. Veilig en praktisch! Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het full map navigatiesysteem! Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Natuurlijk is deze Renault Master voorzien van cruise control. Natuurlijk behoren verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Master samen. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan.

U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Als u nieuwsgierig bent naar deze Renault Master, neem dan snel contact met ons op.

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-

Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie