Bouwjaar | 25-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 40.446 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 26.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 40.446 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hadelkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Krekenburg 7 |
Postcode | 3417 MH |
Plaats | Montfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 474120 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hadelkampautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Lengte/hoogte: L4H3
Gewichten
Ledig gewicht: 2.364 kg
Laadvermogen: 1.136 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 173 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Te Koop Aangeboden:
Renault Master T35 2.3 dCi 130 PK L4-H3 * Dubbel Lucht *
Auto verkeerd in goede staat.
Twee sleutels aanwezig.
Getoonde prijs is rijklaar:
- Service Beurt.
- Poets Beurt.
- Garantie.
Voor meer informatie kunt u bellen met Maurice 06-21888702.
Deze goed onderhouden Renault Master heeft nog maar weinig op de teller staan. Een jonkie voor een oude prijs! De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak.
In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Ook boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!