Bouwjaar | 22-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 125.899 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 9.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 125.899 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bedrijfswagencentrum HW |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thomas Edisonstraat 3a |
Postcode | 3284 WD |
Plaats | Zuid-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 579440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bedrijfswagencentrumhw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.021 kg
Laadvermogen: 1.557 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Renault Master 2.3DCi 125PK Euro 5 Gesloten Bestel L2H2
-Lage kilometerstand 125.899km.
-Trekhaak 2.500kg.
-100 liter brandstoftank
-Airco
-3-zitplaatsen
-Radio/cd-speler met bluetooth carkit
-Sidebars RVS
-Distributieketting
-Laadvermogen 1.479kg.
-Laatste onderhoud gehad bij 117.014km.
-APK-gekeurd t/m 22.03.2025
-Inrichting laadruimte Service bus :
laadvloer betonplex 9mm. antislip
zijwandbekleding betonplex 6,5mm. glad
Stelling hout links
Werkbank met vakken hout rechts
-Voertuig verkeerd is zeer goede staat
-Reclame is geplakt
-Prijzen zijn exclusief BTW
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn Bovag lid en gespecialiseerd in de verkoop van nieuwe- en gebruikte bedrijfswagens tot 7,5ton GVW.
-Merkonafhankelijk
-Inkoop
-Verkoop
-Verhuur en Shortlease
-Financial- en Operational Lease
-VNA-gecertificeerd
Neem contact op met onze bedrijfswagenspecialist Richard Both, bereikbaar via 06-27050444 tot 18.00 uur.
Zondag gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!