Bouwjaar | 02-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 156.024 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 156.024 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud den Hartog |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijkstraat 43 |
Postcode | 4194 SK |
Plaats | Meteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 580566 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | ruuddenhartog.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.000 kg
Laadvermogen: 1.500 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Vloeistofcheck
Kenteken tenaamstelling
Schoonmaken
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Ruud den Hartog garantie 3 maanden (3 maanden garantie)
Origineel Nederlands geleverde Renault Master T35 2.3 dCi 125 PK Handgeschakeld met 6 versnellingen, rijdt en schakelt goed, deze Renault master is o.a. voorzien van: Cruise control, Airco, Zwarte grill, Bluetooth telefoonverbinding met audiostreaming, Afmetingen laadruimte lxbxh: 300x175x193, Prijs is exclusief BTW.
Iedere werkdag geopend van 07:30 tot 18:00 - 's avonds op afspraak. Zaterdag 08:00 tot 16:00. Ons adres: Rijksstraatweg 43 - 4194 SK - Meteren. Telefonisch bereikbaar op: +31345580566 of tijdens openingstijden via Whatsapp.
De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd.
Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties.
Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!