Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 47.495,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LVS Bedrijfswagens - Zwaag |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Factorij 51 |
Postcode | 1689 AK |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82142095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lvsbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Nieuw: Ja
Cabine: enkel
Referentienummer: Y003316
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 147 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.560 kg
Laadvermogen: 900 kg
GVW: 3.460 kg
Functioneel
Laadklep: D"hollandia DH-LMA 08, 1000 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn LVS, uw partner in vooruitgang. Wij leveren transportoplossingen op maat en 24/7 service, zodat uw bedrijf altijd in beweging kan blijven.
Of u nou een kleine zelfstandige bent of een grote transporteur, wij kunnen als Renault bedrijfswagen dealer een oplossing leveren die voldoet aan al uw specifieke wensen en eisen, inclusief scherpe lease en verzekeringstarieven. Samen met u stellen wij het meest optimale onderhoudspakket samen, waarbij rekening gehouden wordt met de bedrijfsomstandigheden, specifieke inzet en af te leggen kilometers per jaar. We hebben een ruime voorraad Renault Bedrijfswagens klaar staan, in allerlei uitvoeringen, kleuren en maten, maar bestellen ook graag een bedrijfswagen op maat voor u.
Vanuit een van onze vestigingen in Beverwijk, Broek op Langedijk, Heerenveen, Leeuwarden of Zwaag, helpen we u graag slimmer op weg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!