Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 39.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Vliet Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haarbos 5 |
Postcode | 3953 HA |
Plaats | Maarsbergen |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)343 - 745823 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanvliet-bedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.128 kg
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 359 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Interesse in deze zeer complete Renault Master 170pk luxe uitvoering ? Nieuw en direct leverbaar Meer weten over de mogelijkheden? Wij maken graag een persoonlijk aanbod!
Lichtmetalen velgen leverbaar tegen €1750,- excl. BTW meerprijs
Wij zijn dealer van Gema bedrijfswageninrichting. Indien gewenst maken wij de laadruimte functioneel voor uw onderneming. Interesse? Wij gaan graag in gesprek over de mogelijkheden! Ook het het opbouwen van eventuele accessoires kunnen wij volledig verzorgen!
Getoonde prijzen zijn exclusief BTW en BPM en exclusief kosten rijklaarmaken, leges en evt. verwijderingsbijdrage.
Vraag vrijblijvend naar onze financieringsmogelijkheden. Type- en specificatiefouten zijn voorbehouden.
Van Vliet bedrijfswagens is een RDW erkend universeel Bovag bedrijf dat zich richt op de bedrijfswagenmarkt. Wij zijn ook uitgerust voor de service en onderhoud aan uw bedrijfswagen. Wij zijn geopend van maandag t / m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur en zaterdag alleen aanwezig op afspraak. Zondags gesloten!
Graag tot ziens!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!