Renault Master T35 2.0 dCi 150pk L2H2 Advance | Laadruimtebetimmering | Trekhaak | Achteruitrijcamera | Parkeersensoren voor/achter |

€ 35.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-08-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.500 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.0 dCi 150pk L2H2 Advance | Laadruimtebetimmering | Trekhaak | Achteruitrijcamera | Parkeersensoren voor/achter |


€ 35.445,-

Algemeen

Bouwjaar 29-08-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.500 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Leeuwarden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hortensiastraat 2
Postcode 8922 HD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2663555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.abdrenault.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 569 x 208 cm
Wielbasis: 359 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.028 kg
Laadvermogen: 1.472 kg
GVW: 3.500 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 10.800 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Dit pakket bevat: 
- 12 maanden wettelijke garantie
- Minimaal 3 maanden geldige APK
- Technische Inspectie
- Vloeistoffen controle
- Tenaamstelling nieuwe auto
- RDW vrijwaring van uw inruil auto  
- De auto wordt of is professioneel gereinigd 
- Occ. pakket bedrijfswagens: 6mnd/25000km garantie (€ 1.495 ex BTW meerprijs): Uw nieuwe auto wordt voor aflevering door onze gespecialiseerde technici grondig onderworpen aan een 88 puntencheck, waarna een volledige servicebeurt wordt uitgevoerd inclusief een nieuwe APK. Daarnaast wordt de auto geleverd met een gegarandeerde kilometerstand en 6 maanden of maximaal 25000km BOVAG-garantie. Tenslotte ondergaat uw nieuwe auto een professionele reiniging.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK

Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden

Ontdek de Nieuwe Renault Master

Maak kennis met de geheel vernieuwde Renault Master, nu beschikbaar en klaar om aan uw behoeften te voldoen. Deze indrukwekkende bestelwagen combineert robuustheid met moderne technologie en biedt u de ultieme rijervaring.

Standaard Uitgerust met:
- Parkeersensoren achter
- Airconditioning
- Cruise control
- 10" multimediasysteem met draadloze Android Auto en Apple Carplay

Uitmuntende USP's:
- Volledig elektrisch leverbaar! Met een actieradius tot wel 460km* volgens WLTP.
- Vermogensopties: Verkrijgbaar vanaf 130pk tot 170pk, met zowel handgeschakelde als automatische transmissies.
- Imposante laad- en trekkracht: Met een laadvermogen van 1625kg* en een trekgewicht van 2500kg*.
- Geavanceerd infotainmentsysteem: Standaard uitgerust met een 10" infotainmentsysteem met draadloze Apple Carplay.

Wacht niet langer en ontdek de veelzijdigheid en kracht van de nieuwe Renault Master. Bestel nu en ervaar het zelf!

*Actieradius, laadvermogen en trekgewicht afhankelijk van configuratie en gebruiksomstandigheden. 


Welkom bij ABD
U kunt ons zowel telefonisch, per mail, whatsapp of via videobellen bereiken. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een proefrit, beschikbaarheid en een scherpe offerte met of zonder inruil van uw huidige auto.  Heeft u een auto die u wilt inruilen? Dan profiteert u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie