Renault Master T35 2.0 dCi 130 L2H2 Advance Google Navi - Trekhaak - Camera - Reservewiel - Betimmering

€ 37.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-10-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master T35 2.0 dCi 130 L2H2 Advance Google Navi - Trekhaak - Camera - Reservewiel - Betimmering


€ 37.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-10-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Oosterland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenweg 56a
Postcode 4307 AK
Plaats Oosterland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)111 - 412529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 359 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.028 kg
Laadvermogen: 1.472 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
CO2-uitstoot: 209 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Ook anno nu blijven Franse auto's altijd hun elegantie en romantiek houden. Maar vergis u niet: qua techniek en prestaties is deze Drive for change van wereldniveau. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Winterse omstandigheden? Geniet dan van het comfort van de stoelverwarming! Geen achterportier bij deze Renault Master. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Ontdek de digitale mobiliteitswereld, met zijn dashboard dat alle noodzakelijke informatie projecteert om uw reis comfortabel en veilig te maken. Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. U bent in deze Renault ook voorzien van DAB ontvangst, cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

Deze Renault biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Ook helpen het hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige ri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie